< Aktuellt
06.11.2018

Kommunens kundservice i Nickby flyttar till det renoverade huvudbiblioteket

Kommunens kundservice i Sockengården flyttar till det renoverade huvudbiblioteket i Nickby i november.

Från och med måndag 19.11.2018 finns alltså kommunens kundservice i huvudbiblioteket (Norra Skolvägen 2) (se läget på kartan). Efter detta finns det inte längre någon kundservice i Sockengården.

Kommunens kundservice i huvudbiblioteket erbjuder kunderna bland annat rådgivning i kommunala ärenden, försäljning av NetTicket-biljetter och Sibboprodukter, servicekassatjänster, blanketter och kartor samt datorer som kunderna kan använda. Även HRT:s serviceställe flyttar till huvudbiblioteket och i fortsättningen är alltså HRT:s tjänster tillgängliga i huvudbiblioteket i Nickby. Även Sibbo Energi flyttar sin popup-kundservice från Sockengården till huvudbiblioteket.

Kundservicens öppettider utvidgas till följd av flytten. Kommunens kundservice i huvudbiblioteket i Nickby har längre öppet på måndagar och tisdagar och kundservicestället i Söderkulla bibliotek har längre öppet på tisdagar och onsdagar.

Nya öppettider:

Kommunens kundservice i huvudbiblioteket i Nickby (se läget på kartan):

måndag 8.00–18.00
tisdag 8.00–18.00
onsdag 8.00–15.30
torsdag 8.00–15.30
fredag 8.00–14.00

Kundservicestället i Söderkulla bibliotek (se läget på kartan):

måndag stängt
tisdag 8.00–18.00
onsdag 10.00–18.00
torsdag stängt
fredag stängt

Mer information:
Servicechef Susanne Fredriksson, tfn 040 191 4222, susanne.fredriksson@sibbo.fi


Senast ändrat
06.11.2018